Dag två i Seattle

Hej mina vänner,
nu äntligen ska jag börja få till en rutin att sätta mig här en stund varje dag. Åh, vad jag älskar Seattle! Här är så mycket finare än vad jag hade hoppats på, jag har aldrig sett något liknande. Jag har så smått börjat känna mig för och mötet med familjen gick jätte bra :) jag har inte hunnit komma in i vardags rutinerna ännu eftersom jag inte kom hit fören sent på fredag kväll. Efter förseningar i New York som gjorde att vi missade flyget till Seattle.

Idag har vi varit på en rundtur i Seattle samt varit i djurparken med josh. Sedan åkte vi till en marknad som de har här på Mercer Island varje helg, småhandlade lite och åt lite lunch. Nu i veckan ska jag träffa Lisa, vi ska ta en kaffe eller ut och äta eller något sen vill jag shoppa lite också såklart :) haha, har faktiskt redan fått en liten sneak peek. Åkte med E och N till ett köpcentra och inhadlade lite smått och gott.

Bilder från mina första dagar samt nya uppdateringar kommer snart igen, för nu är datorn ready to go! Önska mig lycka till imorgon, min första arbetsdag hihi :) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Helle

SÅ glad blev jag när jag fick chatta med dig en liten stund häromnatten haha! Lycka till med jobbet, längtar efter att få se bilder :)

2009-08-24 @ 14:04:36
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Givetvis önskar jag Dig stort LYCKA TILL! Härligt att läsa att fösta mötet med värdfamiljen blev lyckat!

Ska försöka få in en rutin att gå in på Din blogg 1 gång per vecka, för att följa Dig "over there"!Det är fortfarande lite ovärkligt för mig med Din USA-vistelse, men även jag vaknar väl snart! Tänk var världen har blivit liten, när man så här lätt kan t ex läsa på Din blogg, och "följa med lite"!

Puss o kram från Mormor

2009-08-24 @ 19:52:04
Postat av: Mormor

Givetvis önskar jag Dig stort LYCKA TILL! Härligt att läsa att fösta mötet med värdfamiljen blev lyckat!

Ska försöka få in en rutin att gå in på Din blogg 1 gång per vecka, för att följa Dig "over there"!Det är fortfarande lite ovärkligt för mig med Din USA-vistelse, men även jag vaknar väl snart! Tänk vad världen har blivit liten, när man så här lätt kan t ex läsa på Din blogg, och "följa med lite"!

Puss o kram från Mormor

2009-08-24 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0