"Lets go to the beach"

Idag har varit en solig och fin dag här i Seattle så dagen började med att jag, Jenn och ungarna åkte till Mercer Island community club för lite simning, därefter skulle E till skolan. Tydligen hände det lite saker där såhär strax innan skolstart. Jag skjutsade dit henne för att sedan åka hem och käka lite lunch. Sen, guess what, mer bad och lek fast denna gången nere på stranden. J fick fart i brallan och hamnade genast i trubbel när han fick för sig att låna livräddarens utrustning och började tjoa och skrika i den här stora megafonen dom bär. Oops, en jättearg livräddare och en gapskrattande Amy :)

Jag hade egentligen en ledig dag, eftersom jag passat barnen nu ikväll när N och M var iväg på ett möte. Kvällen gick väldigt bra och barnen somnade ganska tidigt, men jag och E hann i alla fall med och göra en superduper god kaka och ha lite tjejsnack. Mysigt!

Imorgon väntar en dag nere i downtown, äntligen ska jag få se Seattle på riktigt. Vi ska nämligen på en guidad tur nere på vattnet, i någonting som tydligen ska likna en anka. Det kan nog bli roligt! Sen på Fredag ska jag träffa Lisa och Sofia.

Take care




Kommentarer
Postat av: Denice

Låter som du har det riktigt toppen! Kan inte bärga mig tills jag kommer över. Läser och bara njuter vad du skriver, låter så himla bra :). Ha det fortsatt underbart!

2009-08-27 @ 11:27:20
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0