Museum, vattenlek och cheer

Idag har varit en lång dag och jag förtjänar just nu godispåsen jag har bäddat ner mig med i min stora sköna säng, så det så. Det har varit full fart idag och jag har fått se lite av J's vilda sida. Han var omöjlig ett tag, men som tur är har jag Jenn som ett väldigt bra stöd. Så dagens aktiviteter har bestått utav ett besök på Kid's quest, ett museum med massa aktiviteter. Efter det ville Jenn visa mig ett väldigt bra cupcake ställe i Bellvue så vi körde dit och både jag och J-man stuvade i oss cupcakes så det stod härliga till. Sen när vi kom hem ville jag följa med och kolla in E's cheerleaing träning - haha väldigt coolt! När vi kom hem där ifrån fick hon för sig att vi skulle laga mat, igen, fastän vi precis hade varit på subway. Så vi gjorde popcorn shrimp och mumma va gott det blev! Jag måste seriöst ta tag i träningen så nästa vecka när skolan drar igång ska jag försöka ta någon dag i veckan för detta ändamål. Nu ikväll var jag och E ute och gick en rejäl runda med vovven.

Jag har förresten kört hela dagen idag också och ett stort plus till mig som fixade rusningstrafiken när jag skulle skjutsa E till träningen :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0