Thanksgiving and black friday

Nu så mina vänner, har JAG fått fira Thanksgiving i USA. Jag skulle vilja likna det vid en julmiddag hemma i Sverige med släkt och vänner, stämningen är på topp och alla är glada. Jag var som ett litet barn skulle varit på julafton :) Maten var gudomlig och jag hade en bra kväll. Det kändes extra speciellt eftersom att man ett år som detta har så otroligt mycket att vara tacksam för.

Dagen efter thanksgiving är en av årets största shopping dagar och jag ville såklart få en uppfattning om hur black friday är och om det verkligen är lika kaotiskt och explotionsartat som alla sagt. Svar JA. Jag, claudia och barnen åkte till southcenter. Lite åt det sena hållet på dagen, eftersom det ska mycke till innan alla fått allting i ordning och är färdiga att åka. Vi kom dit och stället var packat med folk som börjar ladda inför julen! vi hade en riktigt rolig eftermiddag tillsammans och jag kan även börja bocka av från julklappslistan och av grejerna som ska hem till Sverige!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0