Friday, I'm in love

Läskigt att tiden går så snabbt, nu är det redan fredag igen.
Dagen har bjudit på en rad samtal hem till sverige och även ett
mycket värmande samtal till farmor och England!

Petra spikade även sin uppkörning idag, stort grattis
Jag hade en jättebra kväll med little J
samt imorgon så är det fredag = betalt och en helg framför mig

Imorgonkväll sticker jag nog hem till Lisa, slår upp mitt tält och sover där för att sedan åka iväg tidigt på lördag morgon till en stor outletmall som ligger någon timme norr om Seattle.

yes yes yes yes välkommen du sköna oktober :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

Oooh samma rubrik ;)



Nu måste vi ha telefondate snart, har du tid i helgen ?

2009-10-02 @ 15:27:50
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget ringande till mig ju :(

2009-10-02 @ 17:37:58
Postat av: Anonym

/ agge

2009-10-02 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0