höstglad

Frusen, röd om kinderna och glad för att ha rört på fläsket haha. Är precis hemkommen från en långrunda med hunden, betty och petra. åh vad jag älskar hösten. det var riktigt kyligt idag och det är nog snart dags att leta fram en höstjacka och lite tjocka halsdukar, mys :)

vi är halvvägs inne i oktober, månaden då allting händer höhö. Min födelsedag väntar om bara några dagar, helgen är fullpackad med planer och haloween hysterin har bara tagit sin början. tiden går snabbt när man har roligt.

helgen som gått har varit bra, i Fredes firade vi Nathalie som fyllde nitton. Hennes hostmom hade arrangerat en överraskningfest åt henne och bjudot in alla vänner så vi kunde fira henne ordentligt, det bjöds på gott grillat, mycket skratt och en helbra kväll med ett gäng trevliga människor. tidigare på dagen åkte jag och Emily till ett musikmuseum i downtown, fräckt! vi hade en heldag tillsammans eftersom alla andra jobbade och jag hade riktigt trevligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0