Johanna, Lovisa och Ida dagen

Det nalkas höst här i Seattle, helt ofattbart att kalendern visar den första oktober imorgon. Slow it down a bit...

Igår hände det inte så mycket, jag lämnade ungarna i skolan och körde direkt till greenlake för att möta upp Lisa och Denice. Vi pratade och pratade och avslutade med en kopp varm choklad och scones på ett litet närliggande café och faktiskt, det bet ordentligt i kinderna. På kvällen var det så åter dags för veckomötet på starnucks. Det som är så roligt är att man varje gång träffar någon trevlig människa från något hörn av vår lilla jord, igår var denna person kompiskt nog en kille från sverige!












Idag har jag hängt med Petra, snälla underbara söta Petra. Vi möttes tidigt nere vid public market i downtown och strosade runder längs hamnen. Love it!! efter detta stack vi hem till mig, käkade lite lunch och begav oss sedan vidare till gymmet.
Barnen tog jag med till en rolig lekpark i eftermiddags och som vanligt hade jag picknickorgen packad, vi kom hem med några skarsår och ett par roliga saker att berätta för föräldarna! J är so much fun!

Sist men inte minst vill jag hälsa Johanna Lovisa och Ida ett stort fett grattis på födelsedagen, hoppas det var en riktigt bra sådan för er alla tre. Jag tänker på er och har absolut inte glömt det men ibland så förstör den här niotimmars tidsskillanden en del


Er dag för två år sedan, har kännt er ett bra tag nu och jag älskar det!
Men det är också dagar som dessa som man önskar att man bara kunde få ge er en kram på hemmaplan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0