23 september

Hallå!

Torsdag morgon och veckan har gått snabbt, det underlättar att jag varje dag haft någonting planerat och att vädret har varit helt underbart. Bortsett från idag. Jag har på sistone kännt mig väldigt trött och energin har gått åt snabbare än vanligt, jag tror det beror på brist på träning och en inte allför bra kost. Jag ska på allvar försöka styra upp det och få ordning på mig själv :) petra ska hjälpa mig, då hon börjar sin personlig tränare kurs nästa månad.

Igår var vi vid alkai beach i west seattle, vilket fint ställe. Det gav oss även en chans att se staden från ett annat perspektiv eftersom jag inte alls varit åt det hållet innan. Vi hade lunch med oss som vi åt på stranden och glassade i solen! samtidigt som vi hade den mest fantastiska utsikten över hamnen, bukten och staden.
På eftermiddan hämtade jag upp barnen i skolan och fortsatte dagen med att åka och simma.

Idag, om någon timme bara, ska jag träffa denice. En ny au pair från sverige, hon vågar sig redan ut på vägarna och ska ta sig hit till ön så vi kan ses över en lunch och snacka :) sedan i eftermiddag har jag planerat en picknick i någon park med j s och t. Ha det bra








loving seattle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0