picknick, denice snygga pick-up truck och film

en liten kvällsuppdatering, dagen har varit bra och jag kan inte fatta att fredag är här igen.
I morse tog jag det lugnt, behövde inte skjutsa till skolan som ibland kan vara rätt skönt att slippa. Istället gjorde jag i ordning en ordentlig frukost och åkte sedan och tränade. skönt! sedan kom denice och hämtade upp mig och vi körde ner till downtown MI för lite lunch och en starbucks och massa massa snack, jätte trevligt så jag hoppas jag får träffa henne snart igen!

det enda är att de timmarna jag är ledig under dagarna flyger verkligen förbi så helt plötsligt var klockan tre och jag stressade iväg till skolan för att hämta ungarna, på kuppen lyckades jag även bli av med plånboken. trodde jag. men lyckligtvis dök den upp i gömmorna i bilen och allt var frid och fröjd igen. med mig hade jag packat en picknick så vi begav av oss bortåt green lake direkt, där vi fikade, spelade fotboll, klättrade i träd och jagade ekorrar.

på hemvägen lyckades jag pricka mitt i rusningstrafiken, så en resa som i bästa fall tar femton min tog idag 45 minuter! som tur är hade jag bilen full med tre underhållande ungar som glatt sjunger med till skivan jag bränt.

ikväll väntar en två timmars lång säsongs premiär av greys anatomy, och åh vad jag längtat efter detta! jag tittar knappt aldrig på tv och följer än mindre någon serie, förutom denna. som jag följer slaviskt.
dock så har tina en filmkväll ikväll så jag har slitits mellan om jag ska gå eller stanna hemma hos greys. men jag och betty bestämde oss för att spela in det och titta på det imorgon eftermiddag istället :)

helgens planer är ännu inte skrivna i sten, men imorgon ska vi i alla fall till djurparken. tjoho. (det har nu gått så långt så vi jobbar inte bara med barn, utan vi ÄR barn 24/7 haha) och på lördag ska vi ta oss ca 2 timmar iväg till någon slags marknad/nöjespark slash någonting annat. det är sagt att det ska vara rätt kul i alla fall. PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0