weekend

jag säger hej denna söndagskväll då jag helst av allt bara vill krypa ner i sängen, dra något gammalt över mig och sova i hundra år, så trött är jag! ännu en molnfri och vacker helg har passerat, en ganska lugn sådan.
I fredes var jag, lisa och amanda hemma hos nathalie. Vi snackade skit och badade jacuzzi hela kvällen lång och det var en supertrevlig kväll rakt igenom, som vanligt så somnade jag sedan när det var dags för film. Ej så konstigt iof med tanke på att vi tryckte på play knappen långt efter midnatt :) jag måste få tillägga att fröken Nathalie kan ha dragit högsta vinst när det gäller ställe att bo på! Presic utanför ytterdörren väntar en supercool utsikt över hela downtown och huset ligger fint beläget uppe på en kulle bara ett stenkast ifrån Meridith Grey's hus från serien Greys anatomy haha

på lördagen mötte jag upp denice runt lunchtid, senare än tänkt tack vare min dåliga planering och en ännu dåligare gps! hur som helst, tanken var att vi skulle ta oss till southcenter. en enorm mall som många sagt är bra men som jag ännu inte lyckats ta mig till. Men denice hostmom vägrade, ja fullkomligt förbjöd oss från att göra detta eftersom vädret var så pass bra. istället bjöd värdföräldrarna oss på en båttur i lake washington, utmed seattles waterfront. vi njöt av det vackra vädret, njöt ännu mer av utsikten som jag om och om igen nämner och pratade, pratade, pratade. snackade i mun på vår inte allför charmiga guide så att människor på båten vände sig om för att tysta oss. haha vi spelade bara dumma och låtsdades som att vi inte förstod :) jag har skit kul med denna tjej från ulricehamn!!

på kvällen jobbade jag, det var bara jag och emily så vi hade en riktig myskväll. hon var trött efter 6 timmars cheer träning som jag förresten tycker är superkul att kolla på och kan inte vänta till den riktiga tävlingen. vi snackade skit och kollade på film, vår vanliga lördagsrutin!
...och idag söndag har det varit en josh/amy dag. Vi åkte till museet och spenderade några timmar där, åkte och köpte glass och åkte slutligen en vända till parken innan vi begav oss hemåt.

samtidigt som jag sitter här och bloggar om helgen, så sitter jag och skriver en att-göra lista för veckan som kommer. jag känner att det finns allför många saker som borde tas i tu med och jag ska försöka struktuera upp min vardag lite - nu ska jag sova gonatt med er och ett stort grattis till angelica som blir 19 idag <3!!!! hurra


Lisa, Natha, Amanda och jag uppefrån takterrasen hos N! pretty cool


grattis på födelsedagen hjärtat, hoppas det blir en bra sådan!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi försökte ringa såväl i fredags som igår kväll ( söndag) utan att nå någon i familjen Gordon. Vi provade dessutom ditt mobilnummer utan framgång men vi gör nya försök ikväll efter din brors utvecklingssamtal. Kändes bara lite obehagligt att inte få tag i dig beroende på tankar man haft i huvudet efter obehagliga nyheter i helgen.Puss// Mamma

2009-09-28 @ 15:26:45
Postat av: Anonym

Tack mitt hjärta. men nu kom ja på att ja har fortfarande inte turkiet bilderna :(

2009-10-04 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0