Sanningen är ...

Hej, jag känner att ett förtydligande är på sin plats. Jag får väldigt många kommentarer i bloggen om hur roligt jag verkar ha det och hur mycket fritid jag verkar ha, och åh glitter och glamour hitan och ditan. DUDU. Fel!
Detta är vad jag väljer att skriva om, jag väljer att skriva om allt det roliga och inte om det som inte är fullt lika roligt. Har dock blivit medveten om att det kanske ger en lite fel bild av den verkliga vardagen. Detta är ett jobb som vilket annat, ett jobb med ett stort ansvar och som kräver energi och tid. Bara att gå upp klockan 06.30 mån - fre är för många ganska jobbigt. Jag är en av dom. Jag har nog aldrig varit så utmattad som jag är just nu.

Det jag vill ha sagt med detta är att ungefär till 90 procent av tiden jag spenderar här så jobbar jag, fritiden jag har är dyrbar och jag vill därför proppa in så mycket som möjligt. Jag vägrar återvända om ett år med tanken "åh jag skulle gjort det, eller varför gjorde jag inte det?"

Det är också berättelser och bilder från fritiden som jag väljer att publicera här, men tro herregud inte för den sakens skull att jag inte gör annat än är ute och shoppar och lunchar. :)

uppdateringar från helgen kommer ikväll, just nu vill jag ta tillvara på solen

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

Haha, sa sant :) har nog aldrig haft sa fullt upp som jag har nu:p

2009-09-22 @ 01:43:39
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk då att stiga upp innan 6.30 mån-fre, år efter år, utan allt det du nu hinner se och vara med om under ditt USA år! Det är så resten av oss har det, så nu kanske du också förstår varför vi är slut på helgerna. Puss, gumman!

2009-09-22 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0