Tut tut

Yeay, idag torsdag åkte jag iväg för att skriva upp för mitt amerikanska körkort. Lite hastigt och lustigt blev det då jag egentligen hade planerat in det nästa vecka. Men väl där och efter mycket trassel med papper så grejja ja det! En fråga fel som hade med avstånd att göra, feet och yards och allt vad det heter har jag inte riktigt greppat ännu.


Ikväll väntar slappekväll hemma hos petra med film och gottis (precis som att jag behöver det, oturligt nog har jag hittat ett choklad som jag är fullkomligt besatt av) och imorgon ska jag och Paulina antagligen till bellevue club och träna, lördag mera shopping i downtown följt av jobb sen möjligtvis fest på kvällen. Söndag är det en stor au pair träff i downtown och på schemat står någonting som skulle kunna liknas vid vår student skattjakt minus alkoholen :)

Nog om min dag, min super braiga dag haha. Hoppas ni har det bra där hemma - tänker på er!
Nu måste jag iväg och hämta josh, saknar honom. Har inte sett honom på hela dagen förutom en kort stund i morse.

Bye byes



Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

vad ar det for choklad? :)

2009-09-11 @ 04:40:51
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0