23:11 en onsdagkväll

åh va jag är trött, vardagen är helt klart här! jag har det fortsatt bra och jag har nästan landat med båda fötterna på marken nu. just nu ligger jag och E inne på mitt rum och kollar på gg, jag vet inte. jag kanske inte borde låta henne titta på det men jag gillar hennes sällskap

igår mötte jag flera andra au pairer på ett starbucks i bellevue, hittade ett x antal trevliga människor i vimmlet. tre tillhörande på mercer island, perfekt! så ska ut en sväng med dom imorgonkväll när jag slutat jobba.

annars idag har varit en vanlig dag här i seattle, men dagen började med en morgonpromenad på en timme med Lisa runt greenlake. vi har sagt att vi ska försöka göra det till en liten veckorutin :) mysigt och välbehövligt!

På lördag mina vänner, väntar bumpershoot. en ganska stor festival i seattle med band som spelar lör - mån, jag har bokat inn lördagen då b la katy perry och the all american rejects ska spela. så det kan nog bli en kanon dag!


hej så länge nu måste jag sova

Kommentarer
Postat av: Helle

fan vad kul med festival!

2009-09-03 @ 17:32:01
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: syster

fan va du är dålig på updates amees ;)

2009-09-08 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0