2010, nu kör vi!!!!

tackar gör jag för att vardagen och denice är tillbaka, som jag har saknat er!!!

dagen har varit bra, i morse var jag sophie och betty ute och fixade prylar till vår art class som drar igång om en vecka, jag trodde jag hade fått jackpot med en förhållandevis billig klass som dessutom ger mig 30 timmar av de 70 som cultural care kräver. think again!! när vi lämnade affären var vi ca 100$ fattigare.

dessutom har jag lagt ut lika mkt på andra böcker, FML!!! återigen jag och denice känner oss tacksamma för Sverige och vår fria skolgång fram tills nu :)

efter skolan drog jag och josg och simmade medan emily satt och hemma och beundrade mina nya block och pennor och fick ihop ett riktigt snyggt porträtt av mig, även om det fick mig att inse vilken stor näsa jag har och hur mycket extra hon fick fylla ut med i ansiktet :)

vad mer, vad mer. denice var här vi pratade pratade pratade om allt, om hur fruktansvärt lyckligt lottad hon är som fått uppleva mer de senaste tio dagarna än vad många får uppleva unde sin livstid och vi slängde även ihop en liten framtids plan som går ut på att vi ska ta varje tillfälle i akt att SE & UPPLEVA. ett litet nyårslöfte skulle man kunna säga, såhär såg det ut:


jag känner mig pepp detta året, 1 januari och jag vaknade upp som en ny människa. dags att kick some ass och ha kul!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

låter som ett bra år ! många kramar !!!1

2010-01-08 @ 08:49:40
URL: http://strandpinglan.blogg.se/
Postat av: narre

fail att flytta till uhamn! denice skojar allt med dig.

2010-01-08 @ 12:51:12
URL: http://tjenarre.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0