En vecka i januari

hej hopp här är veckan som varit i stora drag, jag kan kryssa för en av sakerna som funnits med på min att göra lista haha nämligen att vandra I-90 bron över från mercer island till andra sidan, jag har tagit med barnen till isrinken i bellevue och upptäckt joshys dolda hocketalanger, varit i skidbacken och insett att det här med skidor hade varit rätt roligt att testa, jag har börjat college och spenderat halva veckans löning på skolböcker, insett hur bra vi har det i Sverige med fri skolgång och varit på olive garden samt sovit igenom en hel film på bio :)

btw bilder från december och januari ligger nu uppe på facebook!!!!


Bambi på hal is


Shopping med spanjorskan och tyskan


urartning i bellevue park


sötaste ungen på skidor!


vandring på bron


käk ute - vår huvudsakliga sysselsättning

Kommentarer
Postat av: Denice

MÅSTE DU LÄGGA UPP DEN RIKTIGT SNYGGA BILDEN PÅ MIG ÖVERALLT!? JÄVLA MONGOKORT DÄR I SLUTET

2010-01-11 @ 03:40:15
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi gamla släktingar som inte tänkt gå med i Face book, hade tyckt det vore roligt att också få se fotona. Kan du lägga in dem på Diino också?



Din gamla mamma

2010-01-11 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0