weekend

Mina armar värker, mina ben värker och kroppen känns som en spaghettiklump för jag har nämligen varit på en två timmars lektion av bergsklättring, askul! Min LCC spikade definitivt denna månadens au pair möte :)
helgen har också bjudit på möten med spännande  människor, lite arcadespel, vinprovning och en avskedsmiddag för lisa-fisa som lämnar oss på måndag!!!!!

what else...
haha jo, när jag och denne kom hem till henne igårkväll efter en kväll ute med yasse och malin och yasses något crazy hosty så träffar vi på sheri, denice värdmamma, precis innan vi ska upp och lägga oss. vilken människa! haha vi pratade om våra mål med att vara här och hur vi ska nå dessa mål, ja lovar jag blev värsta ispirerad och imponerad. Hon sa någonting jag aldrig kommer glömma

"A goal without a plan is nothing else than a daydream"

bla bla bla...

nu bär det ut igen, ska träffa Lisa en sista gång och ta någonting att käka med denice.
our usual sunday. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0