Bubbles and picknick

dagen får ett mycket bra betyg, något annat kan den inte få när min värdmamma kommer hem klockan 6 och Z ställer sig med en frågande min och säger "Mom, what are you doing home already?"

Fram till lunch var det strålande väder så jag och A spenderade dagens första timmar i parken, med oss hade vi en god picknick och hennes bebisar. Vi byggde sandslott och blåste bubblor och avnjöt vår peanutbutter and jelly macka ute i solskenet medan A sprang runt och blåste såpbubblor. Huuumm. mådde man bra då eller vad?

I eftermiddags var det så åter dags för en av mina och Z hockeyturneringar The Stars vs. The Frogs - jag förlorar ännu en gång men det var spännande. Ikväll käkade vi kinamat och hade mysigt och nu ska jag strax kila bort till Linnea så ska vi ta oss till vårt favvoställe Café Barrone där vi möter upp Eve och Emelie :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0