two weeks

Dags för en update kanske. Jag har förgäves försökt sitta och pilla med bloggen och uppdatera den lite, så att det inte ska stå att jag är kvar i seattle. usch vilket slit och jag kommer inte ihåg hur man gör. Idag har jag varit här i menlo i två veckor, det har gått snabbt. Precis så snabbt som man kommer ihåg att det gjorde från första gången man gjorde det här. veckan har gått bra och pusselbitarna börjar falla på sin plats.

jag slogs precis av det som står längst fram på min dagbok; "även en resa på tusen mil börjar med ett enda steg" står det. min resa kommer bli betydligt längre än vad som var tänkt från början och jag har redan färdats långt mer än tusen steg på alla slags möjliga plan! och jag har tagit om mitt första steg och fått en andra chans till att göra det här året speciellt! tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0