It's just another one of those glory days

Precis hemkommen från en kvällsfika på house of bagles med Angelica och Mie, sitta och snacka skit och dricka kaffe är nog min favorit hobby. Vi blev dock sugna på bio och sprang upp på kosmorama för att se vad som gick att få platser till sådär tio minuter innan filmerna började, Transformers var det enda de kunde erbjuda, detta eftersom det råder Harry Potter feber just och den tar därför upp 3 salonger åt gången. Så det blev ingen bio ikväll, men på Tisdag ska jag och Gurre gå.

Annars har dagen bjudit på födelsedags firande av mormor som hunnit bli 65, vi käkade en god lunch på Yngsjö havsbad och eftersom jag alltid måste va värst och den som äter mer med ögonen än med vettet så åt jag av smörgåsbordet. Mådde inte speciellt bra efteråt, men det är smällar man får ta. För gott var det!
Det var förövrigt näst sista gången jag träffar släkten från Småland, nästa och sista gången blir på min avskedsfest som jag håller på att planera för fullt right this moment.

Sen har jag även fått igång mailkontakten med värdfamiljens nuvarande Nanny, hon har lovat mig att visa mig runt de första dagarna, samt gett mig jätte bra tips på vad jag kan köpa för presenter till barnen.

Nu sängen

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0