potter

Nu har jag precis kommit hem från veckans första arbetsdag, har varit riktigt trött sen alarmet gick imorse och har inte piggnat till än. Galet mycket att göra idag också och jag blir lite små irriterad på människor som inte visar någon som helst respekt för att man bara är två som jobbar, dessutom är vi faktiskt bara sommar vikarier. "Kan du fixa en sittplats åt mig, jag vill inte sitta ute?" va vill människan i fråga att jag ska svara, när denne ser att varenda sittplats i serveringen är upptagen?!
"- Ja ett ögonblick jag ska gå bak i skjulet och snickra ihop en liten stol åt dig" blä blä blä, jobbet har sina negativa stunder.
Så nu blir det till att sova en stund, sen ska jag skriva ihop lite frågor som jag inte får glömma att ställa till hostmom imorgon när hon ringer, sen ska jag sitta 2 ½ timme i biomörkret med Harry och hans vänner & innan dess mat på bagles. (vart annars? jag är där pinsamt ofta)

LATER

Kommentarer
Postat av: guess whooooo

haha fan säg det nästa gång!!! haha eller som med pastan du kunde ju erbjudit henne att komma in i köket och koka lite (;

2009-07-21 @ 22:12:02
URL: http://froekenm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha du är inte ensam, inloggningssidan går varm, men det är sant och det är såå nära!!! Och jag tar en helg (minst) hos dig ;) så tar vi en twilight weekend, forks är ett måste! Och du är välkommen till nyc så kan vi ta en sex and the city weekend eller nått haha eller du kanske föredrar Friends, det gör nog jag :'D

2009-07-23 @ 00:12:47
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0