snurra min värld

  • Dagarna går väldigt snabbt och om man slänger en blick mot kalendern så är det bara 35 dagar kvar tills jag flyttar ... I'm so excited. Present inköpen har börjat och jag kan börja bocka av från "att göra" listan. En varsin Sverige tröja med tillhörande keps (till Josh) och en kepsskärm till Emily.
  • Dessutom är biljetten till England beställd nu också. Blir där mellan den 6e och 12e för ett litet goodbye party. Kommer bli en riktig feel-good weekend :) :) ska bara börja planera de svenska festligheterna också
  • K-dagarna är slut och jag har för ovanligheternas skull varit en flitig besökare, massa fika, karuseller och dans. (SE BILDER) Nu väntar beachhandboll och ett två veckors långt besök av lilla farfar
Jag håller tummarna för E, du ska till London

Prezzies !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0