Seattle spring

Sista dagen i bedårande Seattle och gud vilken dag, precis hemkommen från en långpromenad igenom delar av Bellevue. Ännu en dag med klarblå himmel och strålande sol :) hur var det nu, mer snö påväg hemma hörde jag? huhu. Satt en lång stund på starbucksuteservering med solglasögon, bara kofta och en iskall frapp. Yum! Man blir helt uppsluken av solskenet.

Ikväll blir det middag med töserna, de få som faktiskt kan. Flytten kommer ju lite hastigt. Sen sover jag hos denne för att sedan sätta fart mot flygplatsen imorgonbitti! NU: PACKNING


ni får gräva djupt under snön för att se lite vår
men titta vad jag stötte på

Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

Hej Amy...Du vet inte vem jag är men det är Malins mamma (Malin som bor i Everett hos Fam Yates)har följt din blogg sen i dec...Har hållit mina tummar sen du blev tvingad att byta fam...är så glad för din skulle nu o hoppas att du kommer att stormtrivas i SF o du tar ju säkert med dig solen dit....Ha det bäst o jag kommer att fortsätta följa din trip over there....Kram

2010-02-21 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0