God fortsättning

Jösses, det är inte klokt vad tiden går och här är man med backspegeln i hand och ser tillbaka på 2009. Som helt klart varit det mest händelserika året hittills. Det är konstigt, jag minns så väl hur jag tänkte förra året hos Sofia vart jag skulle befinna mig nästa gång kalendern bläddrade fram ett nytt år. Någonstans i USA ...
och här är jag idag, bevisligen slår faktiskt drömmar in. om man vill det tillräckligt mycket

året har varit grymt, med student och resan till turkiet med tjejerna längst upp på listan. Nu undrar jag vad 2010 ska bjuda på? Vart befinner jag mig när vi ska skåla in 2011?

God fortsättning jag tänker på er varje dag och kommer fortsätta göra tills jag får se er igen


Happpppyyy times


Alanya, Turkiet 2009


Grandma. Anne Disley, I love you now and forever.
I'll keep looking at the moon and your smile and laugh will forever
be in my memorie and remind me to do the same

Kommentarer
Postat av: angelica gustafsson

ring snart. i love you

2010-01-02 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0