CA

Gott folk

Jag vill hemskt gärna ge en liten helgupdate och även kostatera att vi snart är inne i april och upploppet på mitt år i usa kan börja. San Francisco, Menlo Park och Kalifornien fortsätter att imponera. 30 grader och sol hela helgen och massa äventyr, som gräddet på moset har jag äntligen fått uppleva nattlivet i san francisco nu också och en första utgång på 8 månader var guld värt. Gud va kul det var! förutom det bjöd lördagen även på en morgon promenad i the foothills med Fridis, några timmar i solen på Stanford och ett au pair möte på laserquest.

Söndagen var värsta bra den också, började med att vi vaknade upp hemma hos Linda i San Fran tog Linnea med mig hem i bilen för att invänta en god pannkaksfrukost på uteserveringen på staks, efter detta en liten shoppingrunda sen hem för att förbereda eftermiddagens aktivitet då min familj och Linneas familj hade en bar-b-q med tillhörande hocketrunering ute på gatan.

veckan som kommer nu är Z ledig från skolan och jag lär känna av skillnaden, vi har för tillfället inte mycket inplanerat men ska imorgon försöka påskpyssla lite. Måla ägg och göra påskort och förhoppningvis sker detta tillsammans med Frida och hennes unge. Innan dess ska vi dock upp i ottan för en tidig morgonpromenad, fan vad duktiga vi är fridis. klockan är ställd på 05.45


Perfekt start på dagen med en powerwalk över dom grönaaa kullarna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu mår du väl bra min lilla pårla. Du ser så glad/lycklig på bilderna, Härligt111

nU HAR T O M HÄR HEMMA BÖRJAT FÅ vår OCH GOTT VÄDER.

dET KÄNNS SON ATT DET GÅR ÅT RÄTT HÅLL, ÄNTLIGEN.

HA DET SÅ BRA, O NJUT VA DU KAN.

KRM FRÅN MORMOR

2010-04-02 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0