Tankar och funderingar

12 timmar kvar tills jag lyfter, tills startskottet går. Startskottet på ett förhoppningsvis fantastiskt år. Jag är glad, taggad, ledsen och rädd. Men magkänslan säger mig att det kommer bli riktigt bra! Nu kör vi. Nästa gång jag skriver är jag i NYC! Jag kommer tro det först när jag ser det, världen är min lekplats och jag ska ta tillvara på varenda sekund och lära känna varenda glatt ansikte där borta.

All lycka i världen till dig Emmie och ditt nya spännande londonliv, I'll be senging all my love,
och till dig Angelica och ditt blivande projekt som makeup artist, och Gurre plugga inte ihjäl dig! Helle, lycka till i Malmö. Emma, Mie och Johanna jag hoppas ni kör på att åka någonstans varmt och underbart som reseledare/lekledare. Johanna Ottosson, jag kommer sitta och lyssna på låtarna du gett mig och tänka på dig. Lovisa, njut av 3an. Du har otroligt mycket att se fram emot. Carina, håll Nr 17 vid liv så är du snäll :) och till alla er andra som funnits där för mig, ha ett toppen år.

 Föräldrar och syster, ni är bäst. Så mycket som ni ställt upp för mig. Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: E

Jag vaknade precis och insåg att du är borta nu. Det gör ont i magen. Ring när du är framme så jag vet att du lever! I love you!

2009-08-17 @ 10:20:40
Postat av: mie

Ha det nu bäst Amy, vi ses om ett år! :)

2009-08-17 @ 21:58:20
URL: http://miemiemie.blogg.se/
Postat av: Angelica "Gurre"

jobbigt att du är inte hemma men vet att du har det bra. hör av dig så fort du får möjlighet. I LOVE YOU!

2009-08-18 @ 18:53:52
Postat av: Anonym

JOBBIGT! Det var dock kul att läsa ditt senaste inlägg om första dagen i USA, det låter ju precis så bra som vi väntat oss att det skulle göra :) <3

2009-08-19 @ 08:43:17
Postat av: Anonym

/Emma

2009-08-19 @ 08:43:48
URL: http://perkmar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha det bästa året någonsin min vän, jag ska läsa din blogg varje dag och blir lika avundsjuk varje gång! Vi ses om ett år Amy <3, fast då kanske det är jag, Mie och Emma som är ute och far ;)

2009-08-19 @ 10:12:05
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0