Två dagar

Sitter och myser i Österslöv med Emmie och Angelica Gurre Gustafsson, gäller att ta tillvara på de sista dagarna.
Vi sitter även och diskuterar en möjlig utgång, otippat men kul!

Imorgon blir det till att gå upp i tid, planering och förberedelser inför kvällens festligheter. Idag har jag även varit i stan och uträttat en hel del. B la så har jag klippt mig riktigt shor short. Modigt värre :), laddat plånboken med en hyfsat fet dollar bunte och köpt lite smått och gått inför resan! För nu är det nära, så nära. Å tro det eller ej, jag är just nu mer taggad än nervös!! Klockan elva på måndag morgon ska jag möta upp mimmi och de tre killarna som vi haft turen nog att få åka tillsammans med. Tanken är att vi ska ses och ta någonting att dricka, snacka, lära känna varandra lite smått och på så sätt skaka av oss nervositeten. Det kan inte bli annat än bra!

 2 DAGAR


   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0