Trettionde augusti

Hej allesammans

Dålig uppdatering, I know! Men jag mår fortsatt bra och Seattle börjar kännas mer och mer bekvämt och som ett ställe som jag snart kan börja refferera till som hemma. Just ikväll har känslan av lite hemlängtan smugit sig på en aning, så jag valde att sätta mig uppe på mitt rum en stund trots att vi hade gäster.

I fredags åkte jag en guidad tur som tog oss runt Seattle så jag fick möjlighet att se allt som är värt att se i denna vackra stad. På kvällen åkte jag hem till Lisa, som jag förresten hittar helt själv till nu för tiden, vi åkte ner till downtown och tog en fika sen åkte vi hem till henne o käka glass och kollade film.
Lördagen var min lediga dag, så den spenderades på bästa möjliga sätt: shopping med Emily och Lisa, jätte god lunch och en relaxin' kväll hemma hos mig med Pizza och film.

Idag har jag faktiskt varit och tränat, kryss i taket. Gymet är hur bra som helst och förhoppningsvis ska jag kunna spendera lite tid där så småningom. Det behövs annars kommer jag inte kunna återvända hem utan att skämmas, lätt att jag kommer gå upp så jävla mycket i vikt. haha. Life is good!

Imorgon väntar min första arbetsdag utan Jenn vid min sida, morgonrutierna ska sitta och jag ska kunna hitta till J's skola med en bil full med ungar i rusningstrafiken. wish me luck! Sen väntar en dag med bara Emily, vilket kan bli mysigt. That's all for now - puss


Seattle skyline från en båttur ute på vattnet


Spaceneedle


Hamnen


Arenan där stadens amerikanska fotbolls lag spelar


för att visa bergen i bakgrunden


Båthuset där tom hanks bodde i filmen sleepless in seattle


Någon annat än Åhus, inte sant? :)


Den något sånär berömda fontänen i Seattle


starbucks, en fredags kväll i seattle downtown


shopping @ northgate mall






Glasskalas på Baskin&Robins i downtown Mercer Island :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Som sagt jag behöver adressen!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0