Oxfordäventyr

Hey people,

Dålig uppdatering i stressiga tider och i en djungel av saker som måste fixas och donas med. Det är galet nära nu, 5 dagar! Jag lovar, det krävs ett mirakel för att ska ha med mig allting på måndag! Så Gud hör mina böner: låt mig inte glömma något sånt där som tillhör kategorin superviktigt.

- Sen senast så har jag hunnit vara en vända i blöta och regninga England. Jag hade 4 toppendagar med lite quality time med farmor och farfar, present shopping till familjen (å lite till mig själv såklart) och släkt tjohejsan. Alla önskade mig lycka till och jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna att få 200 dollar bara sådär men jag tackade och tog emot med ett stort leende.
Lyckligtvis har jag ännu inga symptom på svininfluensa, haha ta i trä för fan. Och jag är frisk som en nötkärna :) och taggad till tusen! trots en känsla av tvivel och ibland även skräck inför vad som väntar på måndag men det är bara till att tuta och köra.

- Annars, i min kaotiska vardag så kommer morgondagen bjuda på bad och grillning i Österslöv med tjejerna. På fredag ska jag in till stan en sista gång för att klippa mig, short short. Samt inhandla en del grejer som jag behöver inför resan och i synnerhet veckan i NY. Sen sen sen på Lördag ska jag ha avskedsfest för nära & kära, det kommer nog bli hur bra som helst! Så, nu får det vara nog för denna gång. Nu ska jag fortsätta packa ner mitt rum! puss och kram


Shopping i Oxford, längst till höger ser ni en av mina favorit affärer i Ox. Debenhams


Lördagsmorgonen bestod av 4 timmars solsken på farfars kolonilott. Jag hjälpte till så gott jag kunde och orkade med diverse saker, men jag satt mest och läste the Daily Mail och drack kaffe.

  
Världens goaste Daisy fanns med under större delen av tiden

 
Lucy & the world's best Grandad                             Kusinerna

    
Sötaste Chloe                                                      Teatime, min coola tårta                           

























Thank you xxx

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha det fixar vi bruuuuden ;)

2009-08-13 @ 13:17:33
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

SÅ SJUKT SÅ SJUKT SÅ SJUKT !!!!! Nu är det så fucking nära :D

2009-08-14 @ 21:34:48
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0