1 månad

Gokväll!
Jag är sällan den som sitter uppe om nätterna men jag kommer inte till ro, nervositeten inför morgondagens intervju på ambassaden låter mig inte göra det. Om några få timmar ska jag ta morgon flyget upp till Sthlm arlanda för att sedan stressa i tid till ambassaden, som tur är så ska jag möta upp en annan tjej på centralen så jag inte går vilse i Sthlms vimlet.
Tanken slår mig såklart, att om jag nu känner av nervositeten inför morgondagens äventyr va i helvete ska jag då göra när jag ska över Atlanten och stå på okända marker på väldigt skakiga ben?! För vet ni vad, det är bara 1 månad dit! En månad fylld med kvällar som denna, en månad fylld med förväntan och pirr i magen. Och sen förstås, en månad av sorgliga och vemodiga avsked på alla möjliga håll och kanter! Det är fan ta mig ingen liten resa jag ska ge mig ut på, det har jag om inte annat blivit fullt medveten om ikväll.

För övrigt så hade vi en liten get together med släkten borta i Karlshamn ikväll, det sista man såg av moster Caroline och Henka på 13 månader. At least! Henka som förresten är trummis och spelar mycker med E.M.D nu i sommar (en liten notis) Jag åt alldeles för mycket av den goda maten och ännu mer av den goda efterrätten, kastade pil och lekte transformers med Isac. Det var i stort sett en mycket trevlig kväll.

Nu ska jag ge sömnen ett försök till, om en och en halvtimme börjar en fullproppad morgondag som kommer avslutas med förfest hos Sophie och utgång på Martin&Martin. Om jag pallar trycket. So, wich me luck and give me a ticket to AMERICA BABY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0