38

Min vardag kantas för tillfället av jobb och små förberedelser inför resan, idag köpte jag en receptbok som jag själv ska fylla med mina bästa recept för att sedan ha med mig detta till familjen. Kan bara tänka mig idé-torkan jag kommer få varje dag runt middagstid annars. För övrigt så har jag fått alla uppgifter om intervjun på ambassaden i nästa vecka samt CC's lilla info-möte efteråt, kan bli riktigt kul att få träffa andra blivande au-pairer.

NUTID
Ledig i helgen, korka upp! Det gäller verkligen att ta till vara på tiden jag har kvar med nära och kära vänner och bekanta

My new hometown, 10 min utanför Seattle
Mercer Island my new hometown, 10 min utanför downtown Seattle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0