confessions

Jag har tidigare gjort både ett och två halvhjärtade försök till att skapa en intressant och bra blogg, men precis som de flesta andra projekt i mitt liv rann det ut i sanden. Vad detta beror på kan på vanlig svenska mycket enkelt förklaras som ren lathet eller brist på engagemang. Dessutom har jag varit av den åsikten att mitt liv skiljer sig inte så mycket från andras så varför i hela fridens namn skulle någon ens ta sig tiden att skapa ett intresse för att läsa min blogg?

MEN MEN MEN det är nu vi spolar tillbaks lite, visst fan har jag någonting att berätta. Jag ska nämligen bli Au Pair i Seattle, WA, USA med början den 17e Augusti i år. Så äntligen har jag fått ett syfte till att börja skriva blogg! En liten motivationskick skulle man kunna säga. Detta är en sjukt stor happening i mitt liv och jag kommer med nöje att dela med mig av tankar och upplevelser med er alla.

Visserligen är det ett tag till den 17e Augusti men det kommer vara två (knappt) turbulenta månader och med rafflande steg kommer jag snart vara framme vid avresedatum. Fram tills dess kommer jag hålla er uppdaterade om mina förberedelser, min kontakt med värdfamiljen och glada inlägg om min "sista" tid med kompisar.

Nedräkningen kan börja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0