leaving on a jetplane, don't know when I'll be back again

Jag sitter och nyper mig så hårt i armen just nu, har gjort det hela kvällen. jag tror nämligen att jag drömmer! Jag fick ett meddelande på fb av mimmi tidigare ikväll som frågar om jag fått mina flygbiljetter. shit tänkte jag, det har jag inte kollat. snabbt snabbt loggar jag in på CC och klickar "flights" åh herrejävlar där hittar jag dom. Verkligheten har hunnit ikapp mig.

17/8 12.50 Kastrup - München - Newark Airport  4 dagar i NY sedan 21/8 14.00 La guardia airport NY - Chicago O'hare - Seattle (kan förövrigt tillägga att O'hare är världens näst största flygplats, oh dear)

Åh dessutom är jag otroligt glad över att jag och mimmi faktiskt ska åka samma flyg (:
Jag pratade dessutom med familjen idag igen (dagen har varit så bra) and it feels good good good.

Som sagt så känns det overkligt - nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väntas en lång arbetsdag och jag måste dessutom upp med tuppen. Men först ska jag logga in en sista gång och se så att mina golden tickets fortfarande är riktiga. Gonattttttttttt


this baby is flying me to Seattle

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Så kul för dig =) Längtar tills det händer mig =D

2009-07-23 @ 21:06:56
URL: http://metrobloggen.se/yassse
Postat av: Sofia

Hejsan! Vad roligt att du kommer till Seattle! Jag bor precis mittemot Mercer Island, har strandtomt så kan se över dit :) Jag la till dig på msn nu :) Jag vet PRECIS hur det känns innan man åker så pratar gärna lite. Det råkar inte vara så att den gamla au pairen i din värdfamilj är från Mexico? I så fall är det min kompis :) Ser fram emot att träffa dig när du kommer hit. Ha det bra tills vi hörs! Och att freaka ut innan man är här och kanske lite i början också är heeelt normalt ;) Haha, det gjorde jag iaf.

2009-07-24 @ 06:31:33
URL: http://sofiainusa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

snaaaaaaaaaaaaaart !



Friends weekend it is!

2009-07-25 @ 10:56:01
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej, så härligt att kunna följa Dig så här på bloggen o att se att allt är bra! Varmt har du det, men tänk en sån upplevelse du går till mötes! Håller tummarna för att allt stämmer med värdfamiljen kontra dig också. Ha det så gott!

Kram från Mormor

2009-08-21 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0