fiesta

Landade 19.15, snabbt som vinden springer jag ner till parrongen på kastrup för att hinna med tåget till Malmö. Upptäcker en kort stund senare att jag inte köpt någon biljett, springer upp i terminalbyggnaden igen ploppar i kortet och trycker ut en biljett. Missar tåget. Detta i sin tur leder till en viss försening hem till Sophie som har förfest, ganska ofräsch och alldeles för trött egentligen häller jag upp ett glas vin sätter mig ner och känner att jag kan varva ner för första gången den dan.
De två timmarna jag hann vara där var super trevliga och vid elva kom taxin som körde oss till Åhus och Martin&Martin. Riktigt kul! Och idag mår jag som jag förtjänar, så det blir en stillsam kväll hemma med film och god mat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0