22 - 23/7

För att göra bloggen lite mer intressant för de som skiter fullständigt i Au pair uppdateringar, i alla fall såhär innan avresa så kan jag fatta att det är lite ointressant för de som inte också ska iväg, så tänkte jag att jag får varva lite au pair och lite vardag. Så, jag var och såg Harry Potter som nämts i tidigare inlägg, den var bra och trots att jag faktiskt inte läst böckerna så var den lätt att hänga med i och alla minutrarna som filmen varade var helbra! Dessförinnan (om det finns ett existerande ord som stavas så vet jag inte) åt vi en god fika på hob, där jag dessutom stötte ihop med Line. Line som har hjälp mig en hel del med ansökningarna till cultural care, det var kul att få berätta för henne ett bestämt avresedatum och så (:

Sen igår bar det iväg till Andrea som hade ordnat en god middag med grillat. Till detta bra musik och tjejsnack. åh nu jävlar håller jag även tummarna för dig Andrea, så du också kommer iväg illa kvickt. Eller så snabbt det går i alla fall.
Det blev en relativt tidig kväll och tidigt i säng, trodde jag ... tills fröken Molin bestämmer sig för att ringa och be om skjuts klockan 02.00. Tja, varför inte egentligen. Jag var ändå rastlös och hade svårt att komma till ro så jag vandrar bort för att hämta bilen hemma hos Molin och kör in och hämtar ett fullt och glatt sällskap på 6 pers. Karmakonton fyllt till max! åh sen sov jag otroligt gott.

Idag har jag varit på jobbet, lagom slitsamt sådär. Skönt att göra nytta!
Och nu precis avslutades en omgång kortspel med farfar. Kände att jag behöve lite kvalitetstid med honom då han åker hem igen redan nu på måndag.

Hej, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0