Halloween a la america

En av årets störtsta fest här i usa är till ända och jag levde mig in i det till max. Festen hölls här hemma och det var galet mycket folk, galna utklädnader och massor med mat och ännu mera godis!
Jag jobbade, det gjorde jag, men vafan är det fest så är det så jag hade bara kul :) trick och treaten var bäst

efter festligheterna tog slut här drog vi vidare till kirkland och en annan gigantisk hemma fest, tänk er vilken amerikans high-school aktig film som helst. Fullproppad lägenhet [check] röda muggar [check] hög musik [check] och massa, massa, massa trevliga människor [check]

idag är det måndag igen och jag måste måste måste få någotning att se fram emot snart, dagarna flyter snart in i varandra så lik den ena dagen är den andra. new york och alexandra eller san fransisco och andrea? vancouver i november? jag vill ut och röra på mig lite, utforska lite ny mark för seattle börjar bli lite väl bekant






outfit # 1 snowhite
(sprack oturligt nog i sömmen mitt fram på klänningen)


outfit # 2 N's väldigt goda vän lät mig låna hennes outfit


resten av helgen har jag umgåtts med min väldigt goda vän denice, gick b la och såg paranormal activity på bio i fredagskväll. haha ni som vet, är det så jag beter mig i sömnen? och igårkväll avslutade vi en väldigt bra helg på california pizza kitchen med en god middag och massa snack :)


Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt fina costumes båda två ! när skulle du komma till SF ? kommer du själv elr med familjen ? kramkram

2009-11-09 @ 06:26:07
URL: http://strandpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0