hej pumpa

en väldigt trött och lite halv förkyld uppdate, helgen har varit bra. som vanligt - alla helger är mer eller mindre bra, dels får man sova och dels får man hitta på lite saker. I fredes var det återigen fest, moniqe fyllde år och hade party hemma. Lite halvtråkigt om jag ska vara ärlig men denice, josie och lisa gjorde kvällen värd att skriva om i alla fall! Härligt gäng tjejer som jag hoppas på att få träffa snart igen, eller denice träffar jag ju när jag vill men de andra två.

I lördags vaknade jag upp hos D av att telefonen ringer, fan med tänker jag på min underbara sovmorgon. No prob dock det var en glad överraskning och ett samtal hemifrån. Det fick mig på fötter och jag tog bussen hem till mercer, väl där bestämde jag mig för att ta ut emmy. Har för ett tag velat åka ut till en pumpkin patch och bestämde därför att det fick bli dagens aktivitet.

sen har jag och my j-man varit ute på äventyr, spenderade hela gårkvällen på bellevue klubben. Simmade, spelade basket, sprang och käkade. Han var så söt och skötte sig så supersnyggt så att servitrisen gav oss hela kalaset GRATIS! way to go

idag ringde även Alexandra från Boston, inte helt klart ännu men det lutar åt att det kan bli New York i december!!!!! hoppas hoppas hoppas, om inte annars åker jag och hälsar på dig andrea






random bild, I-90 bron över till Mercer Island


Kommentarer
Postat av: babba

Fan vad kul för dig! Kan tänka mig det blir en upplevelse att fira halloween där med, du får klä ut dina små barn ;) haha! Blir dte förlängning tror du? ;) eller skolbänken kallar? Ha det underbart Amy!



/B

2009-10-29 @ 11:52:59
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0