signed, sealed and delivered

fick ett bamse paket från Sverige idag. står här på rummet, oöppnat och skriker på mig att det vill öppnas.
även fast det är daterat till 15e oktober. fast, jag ska va ärlig. jag öppnade ena sidan lite försiktigt och petade ut en fruktansvärt stor påse med lösgodis. halleluja!

Har haft en superdag med barnen idag, började med en trip till E's skola i morse där jag träffade alla kompisarna. Medan jag stod där på skolgården fick jag lite flashbacks till min egna avslutade skolgång och saknar det faktiskt, känns som ljusår iväg.
I eftermiddags tog jag med J till fritids, ville prova på det. Gick superbra, vi tältade, grillade marshmellows och spelade basket

Imorgon ska jag träffa denice, shopping i bellevue sedan på fredag ska jag träffa Lisa någon gång under dagen sen fest. hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0