Helg igen...

Solen ar antligen tillbaka och det passar ju inte mer lagligt an pa en Fredag. Veckan har varit lang, kan bero pa att jag rubbat min somnrytm genom att vara uppe lite sent om kvallarna. Har varit ledig fran skolan denna veckan vilket gett mig tid att trana, var b la p ett zumbapass igar som var himla kul! om jag fortsatter att ga dar sa lange som jag ar kvar sa javlar i kommer jag skaka rumpan sen. Min kompis traningsverk har ocksa kommit och halsat pa for forsta gangen pa ett halvar vilket kanns bra :-)

Idag var det aven A's alldeles forsta fotbollstraning, en grupp trearingar med benskydd upp till laren som springer och jagar en boll kan ha varit det sotaste jag sett pa lange. Jag smalter annu mer nar A i bilen pa vagen dit sager;

"I will do my best to score as many goals as I can, and if I do can you please cheer for me?"
Of courrrssseee. Jag hejar for att du ar den sotaste kiden dar hjartat

Ikvall vet jag inte vad som hander, mer an att jag ska fa prata med bastaste Denice nar hon slutat for dagen!
Imorgon drar vi till Great America (six flags), mojlig utgang framat kvallen sen pa sondag vantar Alcatraz med familjen och hundra andra au pairer.

Godnatt sweden och hej pa dig, HELG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att läsa på Din blogg o att allt verkar jättebra. Kul. Njuter av att läsa bloggen 2-3 ggr/vecka, men saknar Din röst. Men det blir ju lättare när Du kommer åter till Sw, vilket vi alla närmaste hoppas och tror på. (Bara det inte kommer något annat emellan. Vem vet!). Men.... gör det det så..... Vi får se.

Ha det så bra "Gullet", kram från Mormor

2010-04-17 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0