Tacksamhet som är svår att mäta

Jag kom i måndagskväll hem från vår två veckors långa semester i södra Kalifornien. Jag har fått se både en, två, tre, fyra, fem och sex nya städer som kommer gå inn under min USA upplevelse. Det ena stället inte det andra likt, alla med dess charm och wow-effekt! Från San Francisco ner till Santa Barbara längs med highway 1 som enl många är ett av de finaste ställena i USA, två dagar senare åkte vi vidare mot Santa Monica, Laguna Beach och Manhattan Beach. Sanslöst! Bästa minnet är då vi sitter och äter middag ute på en pier och i vattnet får se två delfiner spexa. Sedan efter detta rullar vi inn mot slutdestinationen San Diego. Surfing, Seaworld, första gången djurupplevelser på Zoo och Safari och massa massa massa skratt.

Som om inte detta vore nog tänker jag tolv dagar senare? Då stora finalen väntar, två dagar på California Adventures och Disneyland i LA. Det lilla barnet i mig fick fjärilar i magen när jag fick krama om Mussepigg, dansa med Askungen och knäppa kort med woody och buzz!

Gratitude is the aditude, for sure!












Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fanrasy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätter att följa Dig på bloggen. Härliga bilder o roligt att läsa om vad Du upplever.

Kramisar från Mormor

2010-08-19 @ 20:15:04
Postat av: Anonym

Kollar f f dina härliga bilder o texter, men hittar inget nytt sedan i augusti. Verkar inte som din nya blogg fungerar. Hoppas att allt är bra!

Kramisar fr Mormor

2010-09-16 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0