Det går bra nu

halluu sköna människor, dagarna flyger förbi och min tredje heldag i den supernya familjen är till ända. Jag har dragit storvinst i djungeln av värdfamiljer, det tror jag verkligen. åh va ja tycker om dom! allihopa! Jag är precis hemkommen från en joggingtur här i området och ligger nu i min superstora säng, os på i bakgrunden och beundrar bilderna jag tog från Addy's gymnastik idag. Jag ska ta hand om småbarn, det ska jag :) I love it.

Igårkväll träffade jag Linnea som bor två hus bort, jag hämtade upp henne och sedan tog vi oss ner till Palo Alto downtown för att möta upp Evelina. En tur som i vanliga fall tar ca 10 minuter tog oss ungefär det tredubbla. Skönt team där! Jag gillade hur som helst Palo Alto och likaså brudarna. Har förövrigt anmält mig till ett womens soccer team som jag kan räkna till mina college studier, så bam på måndag redan smäller det och sedan 10 måndagar framöver. Kan bli kul som fan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt/kul att läsa/höra.... Gud vad jag är stolt över DIG!!!!

Kram, Mormor

2010-02-25 @ 19:10:40
Postat av: Yasse

Amy, din tröga lilla människa.. Hör av diiiig. Tack <3

2010-03-01 @ 08:54:34
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0