wtf

(till er som inte vet)

sitter just nu med en latte i handen, datorn i knät framför den öppna spisen på starbucks.
starbucks ja, något man är lite bortskämd med när man är en seattle-bo. Man kan göra listan oändlig när det gäller saker att tacka seattle för, fan vad det stämmer, man vet inte vad man har för än det är borta.

so, I have spoken the word. Min framtid här i Seattle är inte solklar - inte alls. Jag har fått lämna en plats jag älskar och känner igen sedan 6 månader tillbaka och nu svävar jag någonstans mitt emellan, utan fastställd slutadress. Det enda jag vet är att jag antagligen kommer lämna mitt seattle. mitt och denice seattle. DET SUGER !!

Det är dags för mig att ta mig an nästa utmaning, flytta på mig och uppleva någonting nytt & annorlunda. Förändring kan inte vara dåligt rätt igenom (eller eller eller?). Det som händer händer för en anledning. det har jag fått lära. men faktum kvarstår jag vill inte lämna mitt seattle. jag & denice skulle bli gamla och grå här var ju tanken. undra om saker och ting kan förändras och fortfarande förbli bra? det måste jag tro. det här var ju bara början.

jag har om jag ska vara uppriktig aldrig varit mer förvirrad i hela mitt liv, jag har miljoner frågor och funderingar men inte ett enda svar. jag behöver någon som kan ge mig ett svar, helst så ska denna någon vara jag. jag måste veta vad som är rätt - åh förresten, ett svar har jag. Jag ska inte hem. ödet kan ta mig vart det vill, men jag ser inget blått och gult SÅ DET SÅ.

Kommentarer
Postat av: ellen

hej, jag veet hur det är. åkte från san fran i CA till new york efter 1 månad.. men trivs skitbra nu! vet inte varför du gör re-match? hoppas allt löser sig. xx

2010-02-07 @ 02:55:49
URL: http://ekleiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet, Gullet, jag hoppas verkligen och tror att Du INTE låter Dig "knäckas"!!!

KRAM från Mormor

2010-02-08 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0