Du goda dagdröm

J, pojken som förändrat mitt liv. Han får mig att skratta och må så bra, jag ser saker på ett helt nytt sätt och för vad dom verkligen är. Jag önskar i hemlighet att jag kunnat få ha honom för alltid. Dessutom var hans skolfoto det sötaste av dom alla, det sken om honom, som det bara kan göra om honom och jag var så glad att det är jag som får hämta upp honom varje dag och ta med honom hem :)


Så till dagen...
Jag önskar alla dagar kunde vara som du, soliga onsdag i slutet av Januari

Droppade av ungarna vid skolan och åkte direkt upp till Denice och käkade frukost. En av två dagar som jag har gjort det nu och det kommer bli en rutin, så länge hon bor kvar vill säga, för om ett litet tag flyttar familjen baugh till ett hus bara ett stenkast ifrån mig. Åh sjung halleluja!

Efter frukost tog vi chevan upp till university district för att hämta ut en bok på student bokhandeln. Vi blev fast i student vimmlet och båda två gick bland hyllorna och dagdrömde om livet som student på University of Washington. Ja, pengar kan man använda till mycket och där skulle dom investeras väldigt bra! Har någon 45000$ att bjuda på?

Lite sena så mötte vi upp Betty downtown, planen var att vi skulle gå på en omtalad utställning här i Seattle om något så spännande som människokroppen (ibland får vi för oss att göra någonting utbildande) MEN som alltid med vår trio blir det inte alltid som vi först sagt. Vädret var helt enkelt för fint för att stänga ute så vi strosade längs Public Market istället och hade lunch vid vattnet. Till vår grekiska lunch fördes samtal om the American dream, om att hitta den rätta och en dag kunna bli en Seattle housewife! Guuuuuud haha. Precis som Katrine som jag och Denice stötte på på Starbucks igår, kom hit som au pair från lilla Laholm, levde ett fullbordat au pair liv vad det lät som och som vips. Hittade mannen hon senare gifte sig med bara några veckor innan hon skulle tillbaka till Sverige igen. It happens people, överallt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0