Summerweeks in Menlo park

Stabilt, så tänkte bara kika inn och inte göra mig alltför sällsynt på bloggen. Jag har haft två bra veckor med barnen, sommar aktiviter och sköna kvällar. Har spenderat massa dyrbar tid med min Sara. Har kommit fram till att var dag jag spenderar med Frida eller Sara är guldvärd - jag vet att tiden fram till oktober är kort.

shuppp i helgen var det family fun day, spenderade hela dagen uppe vid en sjö i Los gatos bergen. Wildlife baby! Jag spenderade säkert tre timmar ute på bryggan med fiskspöt i högsta hugg och masken som mitt bete. Kvällen innan spenderade jag och Saraklara i biomörkret för andra filmen av Stieg Larsson böckerna som jag inte lyckats ta mig igenom en enda gång, trots mina och denice många tappra försök :)

nuuu väntar jag på att fridis ska hämta upp mig, så trion kan vara samlad igen och göra seriös planering av hawaii muuuummmmmssss


jag väntade, väntade, väntade och väntade...



Napp! Lärde pojken att med lite tålamod kan man nå långt...
sen drog han upp 5 små firrar


trollungar



yooouuuu babygirl


Kommentarer
Postat av: Denice

det är verkligen ett steg i ditt liv att äntligen ha tagit sig igenom den, bra jobbat! såg btw trailern till Paranormal Activity 2 idag, höll till och med för ögonen då haha. den påminde bara om dig!

2010-07-13 @ 06:35:56
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej! Jag ska åka som au pair till Palo Alto den 3 september, det ligger väl ganska nära menlo park? :-) Jättefin blogg!

2010-07-22 @ 09:53:00
URL: http://victoriaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0