The pacific coast

"you can travel the world, but nothing comes close to the golden coast"

Inte för att jag är ens i närheten av världsvan, eller ens sett så himla mycket eller ens varit i alla världens världsdelar så är jag efter dagen beredd på att hålla med vår allas kära Katy Perry.

Har spenderat stora delar utav dagen i bilen med familjen, då vår roadtrip ner till San Diego tog sin början idag. 6 timmar längs med stilla havskusten har vi tagit oss och jag är kär och förundrad över vad det finns att erbjuda. Jag är galet tacksam över vad jag får uppleva och jag ska njuta njuta njuta nu i två veckor framöver.

Länge lever Kalifornien!!!!!! nu ska jag gosa ner mig i sängen, släcka på hotellrummet och vakna upp i Santa Barbara. Äventyret är min bästa vän


kort knäppt från en klippa i big sur, cali


Kommentarer
Postat av: A

Hejsan!

Jar bor i Menlo park ocksa,jar älskar varmt men inte mycket kalt Nord-Kaliforna.Jag commer till har i 2009,kommer fran Stockholm efter sommer.

Nu jar är 2manad poiks mamma.

2010-07-31 @ 04:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0