Pismo beach

Hej mina fina

FÖR BILDER FRÅN HELGEN, PLEASE VISIT http://fridagrundstrom.blogg.se/ DÅ BILDKVALITÉ/KVANTITÉ INTE ENS KOMMER I NÄRHETEN AV VAD MIN VÄN FRIDA KNÄPPTE AV!

(alldeles för sen update) en hel vecka har gått och bakom mig har jag en av de bästa helgerna jag haft än så länge av mina snart tio månader hemifrån. I fredags drog vi nämligen ner till Pismo beach för att b la. fira Fridalito som hunnit fylla sina 20! Det var en av mina första riktiga raodtrips, då resan tog närmare fyra timmar och biten av den kaliforniska kusten som vi fick se var marvelous :) framme var vi några minuter innan tolvslaget och fridas födelsedag inleddes officiellt på hotellrummet med en super snabb uppiffning och några skål innan utgång på tjejernas, sedan tidigare gånger, favorit klubb i San Louis.

Lördagen, hett hett hett. Stranden kallade och vi fick några timmar i solen (samt ett första dopp i stilla havet) innan vi gick upp för att göra oss i ordning till barbequen som Josh's föräldrar hade fixat för oss. Några timmar med god mat, ännu godare sällskap och massa lek i solen gjorde eftermiddagen till guld. Den sken upp ännu mera när vi sedan begav oss till Josh's salong för att fixa looks and curls - därefter en riktigt, riktigt bra utgång. MED modevisning, Vip bord och daaaaaaaaaaans.

På söndagen begav vi oss till avila beach, också alldeles i trakten för mer sol och bad. Men dock så var det likgiltigt med att ligga på stranden i Alanya. Så underbart, så där låg vi till sent in på eftermiddagen innan vi begav oss de fyra timmarna hemåt.

Bakom mig (oss) lämnade vi en helg fyllt med minnen och guldglimtar. Vi har kommit fram till att vi har det för bra och att verkligheten som vi känner till den idag är långt ifrån den verklighet vi trodde vi skulle ha. Slutsats; "USA är för bra för hemmakvällar med film" det finns SÅ mycket att se, upptäcka och njuta av! 



kvällen (fredag) spenderades med Frida. Vi pratade b la. om ovanstående över en middag på cheesecake.

Cheesecake dejterna med denice saknar jag, speciellt när hon på facebook skriver att hon ätit en solo måltid på McDonalds ikväll (?) så kom hit, kom hit. det kan inte bli annat än bra

Kommentarer
Postat av: Denice

vad är det för fel på donken då?!

2010-06-05 @ 10:26:11
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0