Studenten

Idag ar det en stor dag! Vaknade for en halvtimme sedan, forsta tanken som for upp var att Kimpan tar studenten. Vad ar klockan tanker jag snabbt? 7 AM ok ok rakna 9 timmar framat, ah shit: utspring! Klockan 4 pa Soderportgymnasiet i Kristianstad. Ni forstar inte hur mycket jag onskar att jag kunde fa vara dar, uppleva det igen. Uppleva gladjen och fa dela den med min syster.

Det ar Fredag och jag ar peppe pa helg, speciellt med tanke pa att jag har tva overnattande tjejer har som flog inn fran Seattle igar, i helgen vantas hoga temperaturer som bara den och klockan ringer ut tidigt for mig idag :) Men forst ett stopp hemma tack!

GRATTIS, GRATTIS OCH GRATTIS Kimberly Disley Student 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0