Birthday girl

haaalluuu --

Idag firade vi bells födelsedag med att hm tog en dag ledigt från jobbet så tjejerna kunde dra ut på skoj. Det bar av till affärer för att hitta sängkläder till den nyköpta sängen. Rosa såklart. A lever i en rosa värld, hon är den flickigaste lilla flickan jag någonsin stött på och allt, ja till och med det hon äter, är ROSA! Sen åkte vi till build-a-bear fabriken och en rosa balett nalle föddes. Efter det lunchade vi och sedan drog vi hem och lekte prinsar och prinsessor :-)

Till efterätt blev det ROSA cupcakes och vi hade en superbra dag

Nu ska jag ut och träffa Frida och Linnea och gå av mig den rosa cupcaken är det tänkt.
Å andra sidan blir det säkert ett stopp på starbucks så i slutändan hamnar vi på ett plus minus noll


Happy birthday princess

Kommentarer
Postat av: Babba

Åh vilken docka!!



Ska du också flytta till Stockholm Amy? Plugga? När? :D :D tell me!!!



Puss&kram

/B

2010-03-17 @ 13:21:44
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Frida

läskigt vad lik din tjej var min 4-åring!

2010-03-17 @ 20:26:40
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0