Santa Cruz

Klockan ringde förhållandevis tidigt imorse och jag körde iväg för att hämta upp Frida (som i fortsättningen ska gå hit eftersom det är så nära och detta gäller även mig) därefter körde vi upp till stationen och hämtade upp Andrea andrea andrea. Så himla glad jag blev att se bruden :-) sedan knappade vi in Santa Cruz beachstreet på GPSen.

tackar gör jag för en bra dag, Santa Cruz var nice vädret hade kunnat vara bättre men det kommer bli fler gånger framöver. En sommar på stranden väntar. Dock räckte det idag med ett par timmar, sedan gick vi upp och käkade en god lunch innan vi drog till Great Mall. För att sätta ett bra avslut till dagen körde vi upp till ett nyöppnat frozen yogurt ställe här i Menlo ordande så vi fick den "to go" och satte oss i solen på Stanford. mummu.

sitter förövrigt med Jamie Oliver's food revolution på i bakgrunden, det senaste var att han höll upp en tomat och frågade en skolklass vad det var för någonting till svar fick han " a potato " och till frukost får de pizza! welcome to america


santa babes


det är varmt




jag har saknat henne


then I found cali

Kommentarer
Postat av: Tinde

härlgit att ha fint väder :)



jag tänkte bara på en grej, eftersom du bytt familj, stannar du 1 år i din nya familj då eller stannar du ditt år ut.. om du förstår vad jag menar?

2010-03-24 @ 10:22:11
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0