Sol på våran sida

gokväll

Jo. Ta mig fan. Jag är glad för att vara i Kalifornien, jag är inte längre heartbroken av att inte vara i Seattle längre. Jag fick prata med Angelica idag, det är jobbigt att prata med människor hemifrån -- det känns som att de är så nära. Men jag ville faktiskt inte byta plats idag. samtalet tog nämligen rum ute på en handuk i trädgården under gassande underbar sol!! catjing. Haft världens bästa dag med bästaste prinsessan idag också; hon skulle vara rolig och leka "summer santa" hon bad mig sitta i hennes knä och så frågade hon mig vad jag önskade mig. Jag svarar "I'd like to have you" som svar får jag; "But Aaammmyyy, you already have me" :) puss på henne.

nu ikväll drog Frida med mig och Sara till hennes gym för ett Zumpa pass. Jackpot! Fan va roligt det var och det känns ganska fint att jag nu på måndag börjar min zumba klass på college -- beach 2010 here I come sen kan vi ha som mål att shaka som shakira på stranden i sommar. Å på tal om strand, på Söndag tar vi bilen ner till Santa Cruz då väderprognosen lovat 24 grader och sol. och så en sak till, här i kalifornien pallar man inte äpplen. Man pallar apelsiner från något av alla apelsinträd som finns och mumma vad gott det är  :)

Kommentarer
Postat av: Helle

Svar: Nej men FY vad gullig du är Amy!!!!! Vad glad jag blir :) :) Hoppas att allt är kanon med dig också, jag följer bloggen noga! PUSSS

2010-03-19 @ 19:17:36
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: jossan

fan vilken lyx att kunna palla APELSINER! jag saknar dig amy!! pötz jossan

2010-03-24 @ 21:38:26
URL: http://awholehellofayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0