Wednesday update

Så där är såhär det känns att jobba fulltid och parallelt vara studerande? Jag är precis hemkommen från en tretimmars lång lektion på Palo Alto High school, läser en kurs som ska förbereda en för TOEFUL testet. Uppsatser och texter på Engelska - SCORE.

Tidigare i veckan har jag läst ytterligare en engelskakurs samt dansat till sköna Zamba moves i en gammal gympasal. Jag är på G och nu ska jag se till att läsa alla de timmar jag behöver för att få en förlängning.

Annars så är det sig likt med jobb, vädret håller i sig och familjen börjar få påskfeber. Det är påskpyssel och påskförberedande varje dag. Det har b la. gjort att jag fått öva mina artskills rejält! På tal om påsk så trillade även ett riktigt fint, stort påskpaket ner i lådan åt mig i Måndags. Tack familjen :)

- Imorgon väntar en sista jobbdag, sedan barronemöte på kvällen. Helgens prognoser ser lovande ut än sålänge :)


Frosseri


random activitie - monday before rest



Dig-it


barfota utan strumpor och skor



superstars

Kommentarer
Postat av: Linda Hokka

Det verkar som om du har det riktigt bra i Menlo Park. Kul! Jag kikar in lite da och da, trevligt att lasa.

Vi har nagra vanner i San Carlos som har sitt kontor i Palo Alto, mysigt stalle!

Ha det gott!

2010-03-25 @ 17:48:36
URL: http://blog.bikeforfuture.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0